Ohtori și-a petrecut cariera de sumo de două decenii luptând pentru victorii, astfel încât să poată urca în rândurile sportului tradițional al Japoniei, dar acum luptă pentru a distra o mulțime diferită – turiști curioși.
El este unul dintre cei șase foști luptători care organizează demonstrații de sumo pentru călătorii de peste mări, care se întorc în mulțime după o blocare de doi ani de Covid-19, deoarece yenul mai slab face astfel de călătorii mai ieftine decât au fost în decenii. „Vreau ca străinii și japonezii deopotrivă să înțeleagă mai bine sumo”, a spus Ohtori, în vârstă de 40 de ani, al cărui nume complet, Koto-ohtori, înseamnă „harp phoenix”. „Frații mei mai mari au fost întotdeauna destul de duri”, a spus el despre zilele sale profesionale, pe care le-a început la 15 ani. „Este mai distractiv acum, desigur, pentru că pot interacționa cu toată lumea”. Locul său de spectacol, Yokozuna Tonkatsu Dosukoi Tanaka, a fost deschis în centrul Tokyo în noiembrie luna trecută, la o lună după ce Japonia a reluat călătoriile fără viză. Sub acoperișul său boltit se află un inel de sumo și 14 mese, unde patronii plătesc 11.000 de yeni (76 USD) pentru a mânca cotlet pane înainte de a viziona – și de a se alătura acțiunii.
Sursa: https://www.thenationalnews.com/lifestyle/food/2023/07/08/sumo-wrestling-themed-restaurant-in-japan-offers-new-opportunity-for-former-competitors/